Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

121 κιλά Κοκαΐνης με παραποίηση: πολιτικά κέρδη συκοφαντίας





Και βέβαια διασκεδάσαμε και βέβαια φτιάξαμε meme το Μαρινάκη να τους λέει 'γατάκια΄.
«Δώσε στον Έλληνα την ευκαιρία να γίνει έμπορος για να μη γίνει λαθρέμπορος» είχε πει ο Τρικούπης κι εμείς στα δύσκολα που ζούμε με τη ληστρική φορολόγηση βρήκαμε ευκαιρία να γελάσουμε αλλά και να θυμηθούμε ότι οι εφοπλιστές καθόλου δε φορολογούνται και στο καθόλου συμπελαμβάνεται ακόμα και το ουϊσκάκι τους.
Βρήκαμε ευκαιρία να σχολιάσουμε την ανισότητα και τη μεγάλη δύναμη που δίνει η απειλή αλλαγής 'σημαίας'. Για άλλους όμως έγινε η είδηση ευκαιρία για άδικο πολιτικό χτύπημα. 

Ναι η κυρία Κυριάκου Μητσοτάκη σχετίζεται με τον πλοιοκτήτη.
Όμως όχι, ο πλοιοκτήτης δε σχετίζεται με την κοκαΐνη. Πού το ξέρω;
Διαβάζοντας τη μοναδική πηγή της είδησης που είναι έγκυρη συνδρομητική ναυτιλιακή εφημερίδα, μαθαίνουμε ότι την κοκαΐνη βρήκε το πλήρωμα και ειδοποίησε τις αρχές.
Κάποιοι δηλαδή είχαν ανεβάσει τη λαθραία ουσία εν αγνοία του πληρώματος.
Ζούγκλα, Πρώτο Θέμα, thetoc κ.λ. δεν το είδαν όταν μετέφραζαν το άρθρο; Fake news δηλαδή από μεγάλα συγκροτήματα ειδήσεων; Ας προσέχουμε. Και κάτι ακόμα: Ανεξαρτήτως του πόσο αγριεύει ο κομματικός ανταγωνισμός η σωστή ενημέρωση είναι λειτούργημα και καθήκον και τις βρωμιές πρέπει να τις καυτηριάζουμε σα πληγές για να μη μας σπίσει η γάγγραινα της συκοφαντίας και της αδικίας.


Σας φέρνω την 'είδηση' +την αληθινή είδηση + τα ενδιαφέροντα σχόλια και αστειάκια (ανώνυμα όμως και ως δείγμα μόνο 2 για τη Μαρέβα Γκραμπόφσκι).


Παραποίηση είδησης με 121 κιλά κοκαΐνης σε ελληνικό πλοίο.
Άλλα γράφουν οι αρχικές πηγές του εξωτερικού, και άλλα αναπαράγονται στα ελληνικά δημοσιεύματα.

Τεράστιο ζήτημα παραποίησης της αλήθειας φαίνεται να προκύπτει από πολλά δημοσιεύματα σχετικά με περιστατικό εντοπισμού 121 κιλών κοκαΐνης σε πλοίο του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα στο Περού.

Στο protothema.gr, thetoc.gr, zougla.grmononews.gr κτλ, διαβάζουμε:



Τι έλαβε χώρα στο Περού;
Σύμφωνα με τα παραπάνω δημοσιεύματα, στο containership «Dimitris C» της Danaos Shipping του Γιάννη Κούστα, έγινε έφοδος από τις αρχές του Περού ενώ ήταν ελλιμενισμένο στο λιμάνι του Ilo, όπου βρέθηκαν 121 κιλά κοκαΐνης.
Οι ανωτέρω ισχυρισμοί βασίζονται σε μια και μόνο πηγή που δεν είναι άλλη από την έγκυρη  συνδρομητική ναυτιλιακή ιστοσελίδα Tradewinds. Όμως, αυτά που δημοσιεύει η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, έχουν τεράστιες διαφορές με αυτά που αναφέρθηκαν από ελληνικές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες.
Για να δούμε τι ακριβώς αναφέρει η πηγή, εγγραφήκαμε ώστε να διαβάσουμε το αρχικό άρθρο-πηγή που επικαλούνται τα δημοσιεύματα. Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι τα πραγματικά γεγονότα της υπόθεσης ήταν διαφορετικά από όσα διαβάσαμε στις ιστοσελίδες που ασχολήθηκαν με το θέμα.


Τίτλος: Κοκαΐνη βρέθηκε σε πλοίο του Δαναού στο Περού
Υπότιτλος: Το ελληνικό σκάφος απέπλευσε και πάλι μετά την ανακάλυψη σάκων με ναρκωτικά από το πλήρωμα στο Ilo
Η κοκαΐνη έχει ανακαλυφθηκε σε αποθηκευτικό χωρο ενός πλοίου του Δαναού στο Περού.
Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι 121 κιλά ναρκωτικών βρέθηκαν στο 3,400-teu Δημήτρης Γ (που κατασκευάστηκε το 2001) στο Ίλο, σύμφωνα με την αστυνομία.
Η έρευνα διεξαχθεί έπειτα απο σχετική πληροφορία.
Το περουβιανό ναυτικό δήλωσε ότι το πλοίο είχε φθάσει στις 13 Σεπτεμβρίου από το Iquique της Χιλή.
Η κοκαΐνη βρέθηκε σε τρεις τσάντες από καμβά και ένα μαύρο χαρτοφύλακα.
Ο Δαναός δήλωσε στην TradeWinds ότι πραγματοποιήθηκε έρευνα από το πλήρωμα, σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας, ειδικά όταν τα πλοία ελλιμενίζονται σε λιμένες που είναι ύποπτοι για διακίνηση ναρκωτικών.
Τα ναρκωτικά βρέθηκαν από το πλήρωμα προσεκτικά κρυμμένα σε ένα κενό χώρο στο κατάστρωμα μεταξύ δύο κάδων. Ο πλοίαρχος έλαβε οδηγίες να ενημερώσει αμέσως τις αρχές, οι οποίες επιβιβάστηκαν στο σκάφος με μια μεγάλη ομάδα από την αστυνομία και εκπαιδευμένους σκύλους.
Πλήρης έρευνα διεξήχθη από τις αρχές, συνοδευόμενες από την επιτροπή ασφαλείας του πληρώματος, εκπρόσωπο της εταιρίας που έφτασε από την Ελλάδα αεροπορικώς και εκπρόσωπους του τοπικού συλλόγου P & I.
Δεν βρέθηκαν άλλα ναρκωτικά.
«Επιπλέον, ο τοπικός εισαγγελέας ανακρίνει τα μέλη του πληρώματος. Η πλήρης διαδικασία ξεκίνησε στις 14 Σεπτεμβρίου και έληξε στις 17 Σεπτεμβρίου», πρόσθεσε (η εταιρια).
«Το πλοίο και το πλήρωμα βρέθηκαν αθώα και απελευθερώθηκαν χωρίς να απαγγελθούν κατηγορίες.
Το πλοίο απέπλευσε στις 15 Σεπτεμβρίου στις 15:00.»
Το σκάφος φαινόταν τη Δευτέρα από τα δεδομένα AIS, να βρίσκεται καθοδών προς το Guayaquil του Ισημερινού.
Το πλήρωμα απαρτίζεται από 16 Ουκρανούς, τρεις Ρώσους και τέσσερις Τανζανους.


Όπως φαίνεται από το δημοσίευμα του TradeWinds, η κοκαΐνη ανακαλύφθηκε από το ίδιο του πλήρωμα του πλοίου, το οποίο ειδοποίησε τις περουβιανές αρχές. Ακολούθησε έρευνα στο πλοίο καθώς και ανάκριση όλων των μελών του πληρώματος. Επίσης υπήρξε και δήλωση από την πλοιοκτήτρια εταιρία στο TradeWinds. Το πλήρωμα αφέθηκε ελεύθερο χωρίς να του απαγγελθεί καμιά κατηγορία και το «Dimitris C» συνέχισε το ταξίδι του για το Guayaquil του Ισημερινού στις 17/9, όπως φαίνεται στο AIS data.


Σε λίγες ώρες φτάνει στο GUAYAQUIL. Δεν υπήρχε περίπτωση να αποπλεύσει αν είχαν βρει 121 κιλά κόκας με υπαιτιότητα του πλοίου.

Το ταξίδι του συνεχίζει το πλοίο του Έλληνα εφοπλιστή, το οποίο εντοπίστηκε στο Περού με 121 κιλά κοκαΐνης. Σύμφωνα με την εταιρεία Danaos Shipping, τα ναρκωτικά, τα οποία ήταν προσεκτικά κρυμμένα σε δυσπρόσιτο χώρο, βρέθηκαν από μέρος του πληρώματος.
Στο πλοίο του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα με την ονομασία «Dimitris C» έφτασαν οι Αρχές, έπειτα από ειδοποίηση, συνοδευόμενες από αστυνομικούς και εκπαιδευμένα σκυλιά, ενώ ο τοπικός εισαγγελέας ανέκρινε ορισμένα μέλη του πληρώματος. Η όλη διαδικασία, σύμφωνα με την εταιρεία, διήρκεσε τρεις μέρες. Συγκεκριμένα, άρχισε στις 14 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου.
Στο πλήρωμα δεν χρεώθηκε κάποια εμπλοκή στο συμβάν και αποδεσμεύτηκε χωρίς καμία κατηγορία. Το πλοίο απέπλευσε στις 15:00 στις 17 Σεπτεμβρίου, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Danaos Shipping.
Εκπρόσωπος της εταιρείας μίλησε στο newsbeast.gr και εξήγησε πως τα ναρκωτικά βρέθηκαν στο πλαίσιο ενός τακτικού ελέγχου που γίνεται σε λιμάνια και σε χώρες όπου υφίσταται ζήτημα με τα ναρκωτικά, κάνοντας λόγο για «πολύ αυστηρές διαδικασίες ελέγχου».
Όπως σημείωσε, το λιμάνι Ilo του Περού είναι μικρό και περιφερειακό και το πλοίο ήταν εκεί αγκυροβολημένο σε μια προβλήτα για κάποιες μέρες. Το πλοίο μετέφερε 2.000 κοντέινερ με εμπορεύματα κάθε είδους, ενώ τα ναρκωτικά βρέθηκαν κρυμμένα σε ένα δυσπρόσιτο σημείο του πλοίου.


Α ρε κλάμα η Μαρέβα που τον ειχε και στο ΔΣ της μπίζνας της ...

Εφοπλιστής στο πλοίο του οποίου βρέθηκαν 121 κιλά κόκα ειναι μαζί με τη Γκραμποφσκι εκπρόσωποι της υγιούς επιχειρηματικότητας στην Ελλαδα.Οκ

Dimitris Tsirkas 
Βγαίνεις έξω, σου ρίχνουν ναρκωτικά στο ποτό. Είσαι εφοπλιστής, σου πετάνε 121 κιλά κοκαΐνη στο πλοίο. Πουθενά δεν μπορείς να είσαι ασφαλής τη σήμερον ημέρα.

Αναρχος Ο Μαρινάκης 121 κιλά τα δίνει bonus στο πλήρωμα αν φτάσει έγκαιρα και κυρίως ασφαλές το φορτίο.

GioDim Εφοπλιστής στο πλοίο του οποίου βρέθηκαν 121 κιλά κόκα ειναι μαζί με τη Γκραμποφσκι εκπρόσωποι της υγιούς επιχειρηματικότητας στην Ελλαδα.Οκ


Kostas.Vaxevanis‏ Αν ειχαν πιάσει συνέταιρο της γυναίκας του Τσίπρα με 121 κιλά κόκας,ακόμα και αν δεν έφταιγε,τι θα έλεγε ο Αδόλφος Γεωργιάδης αραγε;


Dimitris Tsirkas 
Ο ένας εμπόριο ηρωίνης, ο άλλος λαθρεμπόριο καυσίμων, ο τρίτος εμπόριο κοκαΐνης. Η υψηλή φορολογία ανάγκασε τους Έλληνες εφοπλιστές να βγουν στην παρανομία για να επιβιώσουν.

Giorgos Babatsikos
 Ενώ όταν η φορολογία ήταν χαμηλή δεν υπήρχε εμπάργκο που να μην έχουν σπάσει.

adiasistos‏ κιλά κοκαϊνη για προσωπική χρήση.

de facto Χρηστης ναρκωτικων στην κατοχη του οποιου βρεθηκαν 121 κιλα κοκα συνελληφθη στην Ομονοια κ κατοπιν ανακρισης αφεθηκε ελευθερος. Γεγονος.

121 κιλά κόκα είχε το ρακούν και την έβαλε το πλοίο του ανυποψίαστου εφοπλιστή, σε μας ούτε μια ψιλή. Κοινωνική ανισότητα.
  
Dimitris Tsirkas
 Οι εφοπλιστές απαλλάσσονται:

-από κάθε φόρο, τέλος ή εισφορά ή κρατήσεις υπέρ του δημοσίου ή κάποιου τρίτου το εισόδημα που αποκτάται από γραφεία ή υποκαταστήματα αλλοδαπών ναυτιλιακών επιχειρήσεων που εγκαθίστανται στην Ελλάδα
-το ίδιο ισχύει και για το εισόδημα που δημιουργείται από εκμετάλλευση πλοίων και στο εξωτερικό και μάλιστα την απαλλαγή απολαμβάνουν και όλοι οι συνέταιροι και μέτοχοι
-από κάθε τέλος τα έγγραφα που συντάσσονται για την εφαρμογή του ισχύοντος από το 1975 νόμου
-από κάθε φόρο ή τέλος το εισόδημα που αποκτάται από εταιρείες χαρτοφυλακίου που κατέχουν αποκλειστικά μετοχές ελληνικών πλοιoκτητριών υπό ελληνική σημαία.
-από κάθε τέλος τα έγγραφα που συντάσσονται για τη διανομή κερδών, τα δάνεια και τις καταθέσεις
-από όλα τα παράβολα οι εγγραφές και τα δικαιολογητικά.

Ο προϋπολογισμός του κράτους ασχολείται αναλυτικά και με την φοροαπαλλαγή των πλοιοκτητών και των ναυτιλιακών επιχειρήσεων, προβλέποντας:

-100% φοροαπαλλαγή επενδύσεων ναυπήγησης και επισκευής παραδοσιακών σκαφών για επενδύσεις πάνω από 150.000 ευρώ
-φοροαπαλλαγή του εισοδήματος που αποκτάται από εταιρεία επενδύσεων στην ποντοπόρο ναυτιλία καθώς και το εισόδημα των κατόχων μερισμάτων
-απαλλαγή και των ημεδαπών επιχειρήσεων με αντίστοιχο αντικείμενο εργασιών ή υπηρεσιών
-απαλλαγή από το φόρο εισοδήματος των κερδών από την εκμετάλλευση ιδιόκτητων πλοίων με ελληνική σημαία
-απαλλαγή της υπεραξίας λόγω εκποίησης, αποζημίωσης ασφαλιστικής ή άλλη αιτία
-φοροασυλία και των αλλοδαπών εταιρειών αν εγκατασταθούν ή ιδρύσουν υποκαταστήματα στην Ελλάδα
-απαλλαγή από το φόρο εισοδήματος των κερδών και των μερισμάτων που διανέμει εταιρεία που έχει υπαχθεί στο Ν.27 και διαχειρίζεται πλοία με ελληνική ή ξένη σημαία.

Εξωφρενικά σκανδαλώδης είναι παράλληλα και η απαλλαγή τους από ΦΠΑ των αγορών στην Ελλάδα προϊόντων που προορίζονται για τις τροφοδοσίες στα πλοία τους. Μάλιστα, υπάρχουν καταγγελίες ότι ακόμα και τα πάγια έξοδα των γραφείων τους «φορτώνονται» στα απαλλαγμένα από ΦΠΑ έξοδα των πλοίων.

Και το κερασάκι στην τούρτα: οι εφοπλιστές απαλλάσσονται ακόμα και από τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης για να μπορούν να αγοράζουν φτηνά πούρα και ουίσκι...

Markos Katsimis είναι πάγια τακτική ναρκεμπορων να κοτσάρουν ποσοτητες κοκαίνης σε εμπορικα πλοία εν αγνοία των ιδιοκτητών. δεν λέω οτι δεν τυχαίνει σε κάποιες περιπτώσεις να υπάρχει ανάμιξη και της πλοιοκτητριας εταιρείας αλλα συνήθως θα το δεις σε μετριου προς μικρου διαμετρηματος (οικονομικά) εταιρείες. στη συγκεκριμένη περίπτωση ας δουμε το πόρισμα-δεν φαίνεται εκ πρωτης όψης για περιπτωση Noor. Παλιοτερα κολλούσαν τεραστιες ποσοτητες υποθαλασσια στο hull του πλοιου κλπ.

 __________________________________








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.