Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Έκλειψη της σελήνης ορατή και μια γητειά για ό,τι μας βαραίνει


Έκλειψη Σελήνης μερική, από 6.50μμ ως 11.51μμ,
και από 8.22μμ ως 11.51μμ ορατή τοπικά δια γυμνού οφθαλμού
αλλά όχι φωτογραφικά δια αϊφονικού φακού.
Μέγα μυστήριον δηλαδή συντελείται πριβέ
και δε μου επιτρέπει να σας το προσφέρω εκεί που βρέχει ή που δε βλέπετε ουρανό.


Στα μέσα του Υδροχόου η σελήνη με, ως είθισται, ακριβώς απέναντι, στις 15 Λέοντος, τον Ήλιο που, ως είθισται επίσης, θα έχει και αυτός την έκλειψή του 21 Αυγούστου με τη γέννηση της Νέας Σελήνης.


Αντίθεση του φεγγαριού με , τρίγωνο του στο  ,
φέρνουν, λένε αυτοί που ξέρουν, επιθυμία να σπάσουν δεσμά  και κοινωνικές διεκδικήσεις, που όμως καίγονται και σβήνουν σα πυροτεχνήματα δημιουργώντας μόνο εντάσεις κι απογοητεύσεις. Διαίσθηση απατηλή, οργή κι εκρήξεις, χωρισμοί και μοναξιά τώρα που αρχίζει να γερνά το καλοκαίρι κι είναι πολλές οι ελπίδες που πλέον διαφαίνεται ότι διαψεύδονται και φέτος.

Ηρεμία κι ευγένεια συστήνω σε όλους μας,
είτε πιστεύουμε σε μαντεψιές είτε όχι,
και σας χαρίζω την παλιά καλή γητειά της Πανσελήνου:
Πετάμε τα σκουπίδια μας απόψε
επαναλαμβάνοντας σα μάντρα την ευχή
να απαλλαγούμε από ό,τι μάς βαραίνει.

Δίχως καυγάδες, δίχως να πληγώσουμε,

πετάμε τα σκουπίδια μας και προχωρούμε.



_________________________________________________
Εικόνες 
Τώρα, η έκλειψη που βλέπω με τα μάτια αλλά δεν αποτυπώνεται φωτογραφικά
'Γητειά' από την Πόρτα Της Ληνώς μου.
και κάτω ημερολόγιο ο Αύγουστος  2017 σεληνιακός


3 σχόλια:

  1. ήταν το στρώμα σου καπιτονέ
    κ κάποιος σου λεγε το ναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν γνωρίζω από ποιήματα αλλά η "γητειά" σου είναι χαϊκού?
    Ωστόσο κλέβω το κείμενό σου για να συνοδεύσει την δική μου φωτογραφία της Σελήνης που κι αυτηνής της έκλεψα την πριβέ στιγμή της με τον φακό μου ανοήτως σκεπτόμενη πως παίρνω μέρος σε μυστήριο, που συντελείται αγνοώντας μας και βγάζοντας μας την γλώσσα..
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.