Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

Παπαροσέλφι ― είναι πάθηση;

       #πέφτουλες_του_διαδικτύου
ή Δείξε μου το φύλο σου, να σου πω ποιος είσαι!  (όπως είπε ο Μαραμπού)



Το πρώτο το έλαβα από έναν δύστυχο μπεκρή στρατιωτικό ('Καραβανά' τον φώναζα σε μπαρ που τον συναντούσα) ο οποίος αφού έφυγε από το νησί μου έστελνε σε mail /google /facebook φωτογραφία ενός ξεβρακωμένου με στύση. Bounce/ μπλοκάρισμα δεν τον σταμάτησαν- έστελνε από άλλη διεύθυνση ή προφίλ ώσπου έγραψα (με τις αποδείξεις) στους ανωτέρους του και ως δια μαγείας εξαφανίστηκε. Τον θυμάμαι επειδή ήταν ο πρώτος κάφρος αλλά και επειδή είχε τύχει να ξέρω ποιος ήταν. Ακολούθησαν πολλοί.
Η πάθηση του Επιδειξία είναι γνωστή. Στο Λυκαβηττό που μεγάλωσα είχε πολλούς, το πρώτο πέος που είδα στη ζωή μου τέτοιου ήταν, σκαλάκια προς Σίνα τέρμα Αναγνωστοπούλου, στο σκοτάδι ένας ζαβός με κατεβασμένο παντελόνι μου φώναζε να καμαρώσω το θέαμα. Κι άλλοι μετά σε σκάλες και πίσω απ' τα πεύκα του Λυκαβηττού, άρρωστοι άνθρωποι έλεγα και προσπερνούσα με αηδία, οίκτο και φόβο.
Μα αναρωτιέμαι είναι άραγε τόσο συνηθισμένη η πάθηση; Τι είναι αυτό που κάνει έναν άνδρα να φωτογραφίζει τα γεννητικά του όργανα και να μας τα ποστάρει;
Διότι ανακάλυψα ότι όλες λαβαίνουμε αν θεωρήσουν πως ντυνόμαστε ή ζούμε "προκλητικά'.
Σαν τον κίνδυνο βιασμού και γενικά την κουλτούρα του "τα θέλει" είναι και τα παπαροσέλφι το τίμημα του να είσαι γυναίκα στον πατριαρχικό κόσμο των Ούγκανων.

 __________________________________
Ακολουθεί εικονογράφηση:
Ποστ σχετικό της παθούσας Άννας Κουρουπού (από τα πολλά της για το θέμα) και δικά μου πέη με αιτήματα και μονολόγους. Για να σας διασκεδάσω προσθέτω και σχόλια από την εκτενέστατη συλλογή μου από  'Πέφτουλες Του Διαδικτύου'.
Σημειώνω: με κανένα από τους αποστολείς δεν έχω γνωριμία ή φιλία κανενός είδους (ούτε ιντερνετική) και σε κανένα δεν έχω απαντήσει- εξ ου κι η λέξη 'Πέφτουλες' που δε θα χρησιμοποιούσα ποτέ για φλερτ με γνωστό μου.

Χαρείτε τα:
Μα προειδοποιώ: Είναι

Ακατάλληλα για ευαίσθητες υπάρξεις.


Άννα Κουρουπού
Βρε μαλακιστήρια , που δεν ξέρετε καν να χρησιμοποιήσετε αυτό που κουβαλάτε στο καβάλο σας , 
δεν ειναι οι τρανς τόσο "πουτάνες" όσο θέλετε να πιστεύετε.
Υπάρχουν κάτι κρυφά πουτανάκια , που θα πιάσουν οι παπαριές που στέλνετε , γιατί , είμαστε ΧΟΡΤΑΤΕΣ.
Έλεος με τη βλακεία που σας δέρνει.Εχετε ενα μακρινάρι και δεν ξέρετε τι να το κάνετε.
Αι σιχτιρ πρωινιάτικο...





 από ΧΡΥΣΗ ΜΟΥΤΖΑ
1. Friend request.
2. Accept.
3. "s eyxaristw koyklaki moy gia thn apodoxh".
4. Block.
Δεν σταματάει ποτέ αυτό, έτσι; Εκατό χρονών να πάω ακόμα τα ίδια θα συμβαίνουν, ε;

ΦΛ
Πόσοι σεξιστές, φασίστες,ενοχλητικοί υπάρχουν γύρω μας;
Χτες έκανα φίλο εδώ ένα προφίλ με ψευδωνυμο αντιφα και διάφορους κοινούς φίλους.
Σε 3 λεπτά μου έστειλε μηνυμα στο ίνμποξ να μιλήσουμε.
Βαριέμαι θανασιμα να μιλώ στο ίνμποξ άνευ σοβαρού λόγου και το είπα.
Εκεί κατάλαβα ότι επρόκειτο για άνδρα γιατί απαίτησε να του μιλώ εγώ η καργιόλα μιας και έχει πρόβλημα ψυχολογικό ζήτησε δε άμεσα το τηλέφωνο μου.
Του είπα ότι θα τον μπλοκάρω άμεσα και καληνύχτα.
Με αποκάλεσε αγάμητη πατσαβούρα που δεν τον σέβομαι, μετά τον μπλόκαρα.


Antonis P....opoulos
me diegrapses.., alla mono ayto tha sou pw!: ean emeis...!!, den tha ksekolages meta!!!!!!!.......
kalo vrady!

Α......
1) δυστυχως διακρινω (γενικως..), ανωμαλια, και πολυ "αγαμια".. στον κοσμο..
2)δεν σε περασα γι αυτο που νομιζεις..
3)καλα τα βιβλια και γενικοτερα η καριερα!, αλλα θεωρω οτι πρεπει να κανεις καποιο break, για να ανοιξεις τους "οριζοντες" σου..
4) τωρα με εχεις ξενερωσει.. και πλεον, δεν με ενδιαφερει να σε γνωρισω.
Καλη συνεχεια στη ζωη σου!



Χρήστης του Facebook
asteri th m kaneis filo exo mplokarei;;;



______________________

Προσθέτω
Μετά την ανάρτηση στο facebook άνοιξε συζτήτηση και προς έκπληξή μου βρέθηκε υπερασπιστής, κάτι σαν Εκπρόσωπος Επιδειξιών Ελλάδos μου φάνηκε, αρνούμενος κατηγορίες και ρίχνοντάς τα όπως ήταν αναμενόμενο 'στις καργιόλες' [sic].

Όμως έλαβα και διασκεδαστικά.
1. Εικόνα με λεζάντα 'τι νομίζουν οι άνδρες ότι κάνουμε με τα dick pics (i.e. παπαροσέλφι).


2. Αντιδράσεις διασκεδαστικές μιας κοπέλας που απάντησε στέλνοντας καταιγισμό από dick pics. 'Αρθρο με εικόνες στο: studentmoneysaver.co.uk/article/man-sends-woman-an-unsolicited-dck-pic-woman-has-brilliant-response/

Πολλοί άνδρες συστήνουν να τα δημοσιεύουμε για γελοιοποίηση. Δεν είναι απλό. Όπως σε όλα τα σεξουαλικά εγκλήματα η τάση της πατριαρχικής κοινωνίας είναι να κατηγορεί το θύμα.

Απάντησα ως εξής:
Daphne Chronopoulou Πολλές δημοσιοποιούμε.
Όλες που σχόλιά τους αναφέρω στο blog 
+ ομάδες όπως η 'Ναι, είσαι Μισογύνης' και η Χρυσή Μούτζα'.


Αλλά θέλει κότσια.
Κάθε μια που το κάνει έχει να αντιμετωπίσει
1. υποψίες πως 'προκάλεσε'.
2. Συστάσεις να κλείσει το λογαριασμό της.
3. Προσβολές.

Για το 3 έχω συλλογή με κλασικά 'ποια νομίζεις ότι είσαι μωρή' και 'σου δώσαμε αξία' και 'σιγά μη σε παρακαλέσω' (το έχω στο blog και σ΄αυτή την ανάρτηση)
ως βρισιές για την ηλικία,τα κιλά, τους φίλους μας.

Θα το ρίσκαρες;
____________________________________________________

11 σχόλια:

  1. αχαχαχαχαχαχαχα!
    Μόνο μια φορά μου έτυχε στο φέις ! Να ανησυχήσω; Δεν έχω πέραση! Οϊμέ! θα πέσω σε μελαγχολία τώρα, στο λέω!
    Πάντως επιδειξίας μου έτυχε στην τρυφερή ηλικία των 22, φοιτητριούλα, πήγαινα για δουλειά στην Κηφισιά, και λίγο πιο πάνω από την έξοδο του ηλεκτρικού μου ανοίγει ένας την καπαρντίνα του... άβγαλτο δεν με έλεγες, αλλά τρόμαξα λίγο. Ευτυχώς κράτησα τη ψυχραιμία μου και συνέχισα ατάραχη το δρόμο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω πως αντιμετωπίζονται αυτοί οι παπάρες αλλά άμα μπορούσατε να συννενοηθείτε όλες οι γυναίκες να τους γράφετε "χαχαχαχαχαχαχα αυτό είναι το χειρότερο/μικρότερο/κατιτετοιο πέος που έχω δει στη ζωή μου χαχαχαχαχα" κάθε φορά που κάποιος έστελνε παπαροσέλφι, ίσως, άμα το βλέπανε γραμμένο από πολλές γυναίκες, ίσως, να σταματήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές το κάνουν στη ζωή σε σταθμούς μετρό, πάρκα κ.λ.
      Αλλά όυαν είμαστε μικρές ή ώριμες σε ηλικία που τρέμεις μια σπρωξιά καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο είναι.

      Από τις παιδικές φίλες που το ζήσαμε (λόγω Λυκαβηττού) μόνο εγώ δε φοβάμαι να περπατήσω μόνη στο σκοτάδι. Τα παιδιά τα σημαδεύει.

      Όσο για το ιντερνετικό, μια λύση είναι να μιλάς ανοιχτά κι όμως ακούς ότι για να σου συμβει προκάλεσες.

      Όμως έλαβα αυτό και το χάρηκα (θα το προσθέσω): http://www.studentmoneysaver.co.uk/article/man-sends-woman-an-unsolicited-dck-pic-woman-has-brilliant-response/

      Διαγραφή
  3. Δείξε μου το φύλο σου, να σου πω ποιος είσαι! :p

    Απολαυστική ανάρτηση, Δάφνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έξυπνο σχόλιο Μαραμπού- αν το είχα σκεφτεί θα το είχα για τίτλο.

      Διαγραφή
    2. Ωωω Δάφνη, ευχαριστώ πολύ για το κομπλιμέντο (ντρέπομαι)!

      Μπορείς να το προσθέσεις ως εναλλακτικό τίτλο αν θες, από μένα έχεις το ελεύθερο.

      Διαγραφή
    3. Έγινε υπότιτλος
      με σύνδεσμο προς εσέ
      και σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.