Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Δερβεναγάδες του αβατάρ



Πολλά τα χοντρά αστεία με γυναικεία αβατάρ και πάντα εις βάρος της 'χοντρής' ή της 'γιαγιάκας' που κατά το σχολιαστή έχει υποχρέωση ακόμα και στο αβατάρ που διάλεξε να να είναι είτε ειλικρινής, είτε σεμνή, είτε καυλωτική ―κατά τα γούστα του, λες και το αβατάρ μας το διαλέγουμε για εκείνον.

Σαν το γατάκι που στον καθρέφτη βλέπει ένα λιοντάρι είναι μια ανάσα να βλέπω ανθρώπους που τολμούν να εκφραστούν στo Virtual Reality.
Επικροτώ.

Γι αυτό σας φέρνω κι ένα κλασικό ανδρικό και λέω kudos και chapeau και υποκλίνομαι διότι δε θα δεχθούμε καταπίεση στα όνειρά μας.




4 σχόλια:

  1. δυστηχώς είναι τρόπος σκέψεως την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστά το θέτεις, όλα αρχίζουν απο εμας και στην συνέχεια συμπορεύονται με το σύνολο. Εαν δεχόμαστε μικρές μικρές αλυσίδες για το κορμί μας και την ψυχή μας τότε είναι σίγουρο ότι θα δεχτούμε και μεγαλύτερες, πιο συλλογικές. όλα απο κάπου αρχίζουν..απο μέσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.