Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Η γη με τις λυπημένες λεμονιές ― ένα τραγούδι #Gaza #NakbaDay




«Οι λεμονές μαράθηκαν
κι εσύ πού είσαι….»

Ένα τραγούδι για τις Παλαιστίνιες μάνες που το 1948 διώχτηκαν από τη γη τους, δεν ξαναείδαν τα σπίτια και τις φημισμένες λεμονιές τους και τώρα πεθαίνουν μιά-μια στην εξορία σε στρατόπεδα προσφύγων.
Προσπαθούσα, λέει ο Haidar Eid, να εξηγήσω στη μάνα μου γιατί την έδιωξαν από το Zarnouqa, τοχωριό της. Της έλεγα πως φταίει ένας τρελός που σκότωσε κόσμο στην Ευρώπη. Δεν καταλάβαινε ούτε μπορούσε να δει  τι σχέση έχει αυτό μ' εμάς.
Πέθανε σε στρατόπεδο προσφύγων, 90 χιλιόμετρα από το χωριό της.

Τραγούδι του Haidar Eid 

σε στίχους του Abdul Rahim Mansour 
__________________
Al Nakba σημαίνει 'Η Καταστροφή'
NAKBA DAY 15 Μαΐου 1948 
700.000 Παλαιστίνιοι εκδιώχθηκαν από την πατρίδα τους.



_______________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.