Σάββατο 14 Μαΐου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ





Εδώ και καιρό έχω εκφράσει την ανησυχία και τη δυσαρέσκειά μου για την αλαζονεία και τους ανορθόδοξους τρόπους με τους οποίους διοικείται τούτος ο σύλλογος και για τις συγκεκριμένες παρανομίες που τον καθιστούν παράνομο (π.χ. 1.δεν έχουμε α.φ.μ. ή τραπεζικό λογαριασμό και φορολογική δήλωση , 2. δεν κρατιούνται πρακτικά).
Με παρακάλια, με θυμό, με φασαρίες, με αιτήματα για  εξηγήσεις, δεν κατάφερα τίποτε.

Προσπάθησα πολύ να καταλάβουν οι δύο ΄Πρόεδροι' πως ακόμα κι η λέξη Πρόεδρος είναι αναχρονιστική και φασίζουσα ('Επικεφαλής' λέμε στον 21ο αιώνα), πως χρειάζεται διαφάνεια και συμμετοχικότητα, πως δε θέλω να ανήκω σε μια ομάδα που διοικείται αλαζονικά- ακόμα κι αν εγώ είμαι προνομιούχα και με μεταχειρίζονται με το γάντι (διότι οφείλω να ομολογήσω πως προσωπικά δεν είχα παράπονο).

Επίσης, από καιρό τώρα, θέτω το φλέγον για μένα ερώτημα:
Τόσο καρό τι πετύχαμε;

Ναι, ο 'πρόεδρος' στη φυλακή είχε το υποκατάστατό του, ναι η 'Πρόεδρος' έχει άνετα το ''take home' για τα ταξιδάκια της που γίνονται στο όνομα του συλλόγου και όταν ρωτάμε ποιος πληρώνει τα ταξίδια μας απαντά ή 'ο τάδε πολιτικός' ή 'ο ΟΚΑΝΑ' ή, στην τελική 'τι σε νοιάζει εσένα;'.

Προσπάθησα πολύ να κλείσω τα μάτια ελπίζοντας να αλλάξουν οι συμπεριφορές και αποδεχόμενη τη μόνιμη δικαιολογία της απειρίας.
 Ωστόσο όλο και πιο πολύ οι αντιρρήσεις μου έγιναν αιτία να κρατιέμαι μακριά από θριαμβολογίες για δήθεν έργο (πάντα εκτός Ελλάδος) που δεν είδα να βοηθά το ντόπιο χρήστη ή θεραπευόμενο. Αποτέλεσμα των απαιτήσεών μου για διαφάνεια και σοβαρότητα ήταν πρώτα (προειδοποιητικά) να εκδιωχθώ από διαχειρίστρια της φεϊσμπουκικής ομάδας και Σελίδας και, όταν δε συμμορφώθηκα, να εκδιωχθώ κι από απλό μέλος.

Έτσι σιωπηλά και αυταρχικά δίχως να ειδοποιηθώ, δίχως να ερωτηθεί κανένα μέλος ή να γίνει κάποια συνέλευση (εκτός των δυο Προέδρων που μόνοι αποφασίζουν τα πάντα). Ο τρόπος που εκδιώχθηκα, η σιωπηρή διαγραφή μου είναι χαρακτηριστική. 
Υπήρξα στενότατη συνεργάτις από το 2012, πάντα παρούσα, πάντα πρόθυμη, με 55 άρθρα (τα περισσότερα όλων) στο blog για θέματα κοινωνικά όπως τα επιδόματα, η Υγεία, η Ανεργία αλλά και θεωρητικά σαν την Αποποινικοποίηση.
Έγραψα, μίλησα, ζήτησα εξηγήσεις, ζήτησαν κι άλλοι εξηγήσεις για τη διαγραφή μου. Το λιγότερο που χρωστά κανείς προς ένα συνεργάτη, άνθρωπο που έχει κάνει υπομονή μπροστά σε ατασθαλίες και λάθη, είναι μια εξήγηση πριν τον διώξει. 


Δυστυχώς, γνωρίζοντας πολύ καλά τον τρόπο συμπεριφοράς, περιμένω συκοφαντία και υπονοούμενα. 
Γι αυτό και αποφάσισα 
1. όσο ακόμα έχω την πρόσβαση 
να αφαιρέσω τα άρθρα μου από τo ιστολόγιο ενός συλλόγου που δε με εκφράζει
και
2. όσο ακόμα έχω πρόσβαση επικοινωνίας με τα μέλη
να δημοσιεύσω (για όσο την αφήσουν, πριν τη σβήσουν) τούτη την Ανακοίνωση των λόγων αποχώρησής μου.



Κλείνοντας, θέλω να σας προειδοποιήσω πως, γνωρίζοντας το modus operandi των δυό προέδρων (και ουσιαστικά μόνων μελών αυτού του παράνομου 'συλλόγου') περιμένω ότι θα ακούσετε πολλά. Αν θέλετε να εκφέρετε γνώμη θυμηθείτε πως με έβγαλαν από τις ομάδες, δε μπορώ να απαντήσω, όμως είμαι πάντα εδώ, έτοιμη να σας δώσω δημοσίως εξηγήσεις για όσα λέω.

________________________________________
Σημείωση:
Ήδη άρχισε αυτό που περίμενα. Στη δημόσια διαμαρτυρία μελών για τη διαγραφή μου η Πρόεδρος απαντά με το μόνο τρόπο που συνηθίζει: Υπονοούμενα και προθυμία να δώσει εξηγήσεις τηλεφωνικά και κατ΄ιδίαν.  Κάτι που επιβεβαιώνει όσα έλεγα διότι μια από τις αντιρρήσεις μου ήταν η πρακτική να λύνονται όλα με προσωπικά τηλεφωνάκια και μου σου του και ποτέ με αριθμό πρωτοκόλου και δημόσιες καθαρές δηλώσεις.

Την Ανακοίνωση αναδημοσιεύω από το blog του συλλόγου: http://okanatherapevomenoi.blogspot.gr/2016/05/blog-post_14.html


______

2 σχόλια:

  1. Καλά κάνεις Δάφνη και αποχωρείς από κάτι που δεν σε εκφράζει και δημοσιοποιείς τις διαφωνίες σου .Αν όλοι μας στη μικρά της ζωής μας φεύγαμε από ότι μας ενοχλεί ,με επιχειρήματα και με έκφραση των λόγων που το κάνουμε αυτό,θα ήταν λίγο καλύτερα όλα τα μικρά μας. Αυτό το στη Ελλάδα βρίσκεσαι ή γιατί να ασχοληθώ τι θα αλλάξει ή εγώ έχω τον τρόπο μου να λύνω τα θέματα μου ,με εξοργίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.