Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Επιθέσεις πάλι ― και πάλι


Δεν είναι σπάνιο μπαίνοντας στο FB να βρίσκω στο inbox απίθανα υβριστικά μηνύματα με απειλές. 
Τι είναι αυτοί οι άνθρωποι και τι παθαίνουν;

 Οι Χρυσαυγίτες είναι μια κατηγορία κλασική που τελευταία έχει μαζευτεί. Κόπηκαν οι μαζικές επιθέσεις, κόπηκαν κι οι αναφορές. Μάλλον έχουν σοβαρότερες ασχολίες τώρα με τις δίκες.
Η άλλη κατηγορία είναι αυτή που επιτίθεται μόνο σε γυναίκες. Το έχω ψάξει. Ακόμα φαίνεται στην κοινωνία μας τους άνδρες τους φοβούνται κι όσο κι αν τους θάβουν 'από πίσω' σπάνια τολμούν να τους επιτεθούν.

Αλλά εγώ πού ενοχλώ και γιατί;
Τι μου προσάπτουν;
Κλασικά θέματα για τα οποία κρινόμαστε όλες οι γυναίκες: η εμφάνιση-η ηλικία μας- και πώς τολμάς να γράφεις.
Κι η φαντασία τους οργιάζει. Πάντα. Διαβάζουν Μύκονο και φαντασιώνονται όργια, όπως κι όταν διαβάσουν για πρέζα. Το στερότυπο της πρεζούς που εκδίδεται για την παροιμιώδη 'δόση' της μπορεί  εμάς να μας φέρνει γέλιο μα έχει ακόμα δύναμη.
Το ήξερα, δεν περίμενα κάτι άλλο όταν (για λόγους που κάποτε θα εξηγήσω) αποφάσισα να μιλήσω ανοιχτά για το παρελθόν μου. Και κάθε φορά που γράφω ένα κείμενο σχετικά (όπως το προχθεσινό) δεν είναι τυχαίο που ακολουθούν υβριστές, άνδρες που θεωρούν ότι ως γυναίκα που έκανε χρήση είμαι ένα σκουπίδι που θα ανεχθεί τη χυδαιότητά τους.


Αν σας το δείχνω είναι επειδή πάλι μ' αυτά επιβεβαιώνονται όσα λέω. Διότι αν εγώ που δε 'μου φαίνεται', που δεν είμαι τη φυλακή ή σε νοσοκομείο ή άπορη.. αν εγώ, δέχομαι επιθέσεις τρελών που φαντασιώνονται πως το έχουν δικαίωμα να μου πουν τη γνώμη τους γι αυτό που νομίζουν ότι είμαι κι ότι ζω μέσα σε όργια διότι όπως είπε και τούτος ο σημερινός ξέρουν, νομίζουν, πόσα υποτίθεται κάνω για να συντηρήσω τις έξεις μου ["..Ι Know that you do to support your "habits], αν εγώ υφίσταμαι αυτά, σκεφθείτε μόνο τι περνάει, τι προκατάληψη και αγριάδα υφίσταται η χρήστρια που βρέθηκε στο δρόμο ή σε όποια ανάγκη.
Γι αυτό κι η οργή μου μπροστά σε κάθε τέτοιο με πεισμώνει να συνεχίσω να μιλάω για τα ουσιώδη που  θεωρώ αυτονόητα και για την αδικία που γεννά το στερεότυπο κι η προπαγάνδα.
_________________________
Εικόνα:
Τι με περίμενε σήμερα. Παραληρεί άνθρωπος άγνωστος με τον οποίο δεν έχω συνομιλήσει ποτέ- όπως φαίνεται κι από το μήνυμα. Έκανε αίτημα, δέχθηκα και ακολούθησε αυτό.
Τι άναψε τη φωτιά; Ίσως το άρθρο μου ΚΕΘΕΑ στη Φυλακή Διαβατών― κι οι αληθινά εθισμένοι σφαδάζουνπου έγραψα για το Σύλλογο Θεραπευομένων και δημοσιεύθηκε στο toportal

ΠΡΟΣΘΕΤΩ, 11/11
'Εχουμε συνέχεια. Μεταμεσονυκτίως πάλι τον έπιασε η κρίση. Τώρα μέχρι για εμπόριο ναρκωτικών με κατηγορεί- εκτός βέβαια της χαρακτηριστικής μόνιμης εμμονής κάτι τέτοιων με το στήθος μου.



 Φωτογραφίζω με την τελευταία φράση του προηγούμενου για να φανεί το παράλλογο: ΠΟΤΕ δε συνομίλησα, ποτέ δεν του απάντησα. 
Δεν είναι αστείο. Οι κατηγορίες είναι λάσπη που κολλάει διότι μόνο εγώ μπορώ να ξέρω πόσο ανυπόστατες είναι. Επίσης όμως οι ισχυρισμοί ενός αγνώστου ότι με παρακολουθεί χρόνια είναι τρομακτικοί. Την πρώτη φορά η άμυνά μου ήταν η δημοσίευση, τώρα έκανα κι αναφορά. Αν τριτώσει θα κάνω καταγγελία στο 11012 (Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος). 




12 σχόλια:

  1. Και μόνο που σε προτρέπει να ενημερωθείς από το youtube καταλαβαίνεις τι ανόητος είναι. Τι να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι;

      Για μένα το απίθανο είναι να σκέπτομαι έναν άνθρωπο, να κάθεται μεσάνυχτα να γράφει και να ξαναγράφει κατηγορίες και προσβολές σε μια άγνωστη..

      Διαγραφή
  2. Νά 'ξερε και αγγλικά, τρομάρα του! Σαν του Τσίπρα είναι τα αγγλικά του. Νομίζει ότι γράφοντας αγγλικά προσθέτει κύρος στα γραφόμενά του; Τι ζόρι τραβάει το ζωντανό και κάθεται και γράφει αυτές τις ηλιθιότητες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζουν ανάμεσά μας τελικά.
    Και δεν έρχονται καθόλου ειρηνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συλλέγω Μαρία μου.
      Διότι είναι αποκαλυπτικά. Όσο κι αν κάθε βήμα στο διαδίκτυο αφήνει χνάρι, όταν ο άνθρωπος είναι μόνος σπίτι του με τα νυχτικά του βγάζει ένα πιο αληθινό πρόσωπο από το άλλο το επιμελημένο του καφενείου και της δουλειά.

      Έχω συλλογή.
      Κλασικό:
      Mοro mou, μ' αρέσεις, θέλω να σε δω, τι φοράς τώρα κ.λ.
      Αν πεις δε νοιάζομαι ή δεν απαντήσεις επιμένουν, στέλνουν το όργανό τους. Αν αγνοήσεις ακολουθεί 'καριόλα παλιόγρια που ασχολήθηκα μαζί σου'. ΠΑΝΤΑ.

      Παραδοσιακός βαλκανικός σεξισμός. Και πρέπει να τα λέμε για να καταλάβουν πως δεν είναι οι μόνοι και να ντραπούν.

      Καλή σας Κυριακή εκεί με το Μπρικάκι.

      Διαγραφή
  4. Αυτό που άνθρωποι που δεν έχουν την εμπειρία της χρήσης ίσως να μην καταλαβαίνουν είναι πως σχόλια του τύπου, ήσουν είσαι και θα είσαι για πάντα πρεζάκι, σε κάποιον/α που βρίσκεται σε μια "δύσκολη" συναισθηματικά περίοδο μπορούν να έχουν πραγματικά φρικτά αποτελέσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ότι τους νοιάζει βέβαια. Ίσα-ισα το εύχονται να ξανακυλίσει ο πρώην χρήστης για να επιβεβαιωθούν.

      Διαγραφή
  5. ΥΓ: Επίσης, έχει ενδιαφέρον πως όχι μόνο δεν "φαίνεται" να είναι χρυσαυγίτης αλλά αντιθέτως μια επίσκεψη στο προφίλ του δίνει την εικόνα του ευαισθητοποιημένου αριστερού εώς και αναρχικού, πράγμα που καθιστά τα σχόλιά του ακόμα πιο τρομακτικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόσεξα κι εγώ.
      Δεν είναι τελικά θέμα ιδεολογίας. Στην αριστερά υπάρχει πολύ προκατάληψη για τη ντρόγκα, εξ άλλου ΚΚΕ και Εκκλησία έχουν ακριβώς ίδια άποψη (όπως και για το Γάμο ομοφύλων κ.α.). Όσο για από φεμινιστικής πλευράς... άμα ξυθεί λίγο το βερνίκι ίδιοι φαλοκράτες είναι μεν και δε.

      Διαγραφή
  6. Δεν ξέρω αν θα ξανακυλήσεις εσύ, πάντως κοντεύω να πρωτοκυλήσω εγώ με την κακία που βγάζει ο κόσμος. Όχι μόνο προς εσένα, γενικά. Κι όσο ζορίζουν τα πράγματα, τόσο πέφτουν οι μάσκες. Κακία και βλακεία ξεχειλίζουν από παντού, ακόμα και από ορισμένους με τις φερόμενες ως καλές προθέσεις. Τόσο απαίδευτοι έχουμε καταντήσει τελικά, που θέλουμε να αντιδράσουμε και δεν ξέρουμε πώς.

    "Methadonian is greek" πες του του Μπάτμαν (μεταμεσονύχτιος εκδικητής γαρ), και "Slow the very oil", he should new αυτός.

    Εν τω μεταξύ πιστεύω πιο πολύ ντόρο έχει προκαλέσει στη διαδικτυακή σου εικόνα το "έβαλα βυζια" απ' το "έπαιρνα πρέζα", κι αυτό κάτι έχει να μας πει. Δεν ξερω τι ακριβώς, αλλά είμαι σίγουρος οτι είναι διασκεδαστικό.


    *Σχήμα λόγου τα δύο "κυλίσματα" στην αρχική πρόταση, μην παρεξηγηθώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ξέρεις πως τα βυζιά έρχονται σε αντίθεση με την εικόνα σκελετωμένης βρώμικης πρεζούς στο δρόμο γι αυτό κι εξάπτουν αγρίως τη φαντασία παραπέμποντας στο άλλο το "εκδίδεται για τη 'δόση' της"...

      Ο συνδυασμός πάντως βλέπω είναι ασυγχώρητος.

      Η κακία που λες δε με τρομάζει. Πάντα υπήρχε, οι γυναίκες τη ζούμε από μικρές περπατώντας στο δρόμο όπως και συχνά όταν απορρίψουμε προτάσεις (κι αμέσως απαντούν 'σιγά μωρή που σου έκανα τη χάρη να σε κοιτάξω ―και λοιπά ωραία). Απλώς τώρα αυτά γίνονται γραπτώς κι έχουμε αποδείξεις.

      Γι αυτό από καιρό σε καιρό δημοσιεύω ένα από αυτά. Για να βλέπουμε τι κοινωνία έχουμε αλλά και για να αντισταθώ στις παραδόσεις που απαιτούν από το καλό κορίτσι να σκύψει το κεφάλι και να κάνει πως δεν άκουσε ― δίνοντας έτσι μάλιστα το δικαίωμα να πουν πως 'τα θέλει'.

      Οπότε φίλε Πρεζιντέντε μου φαίνεται πως σε καλό θα μας βγει η διαδικτυακή μορφή όλων αυτών.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.