Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Και καλά, στη γιορτή μου; Νetiquette δι' αρχαρίους




― Χρόνια πολλά και καλά.
―Τι και καλά μωρή, δεν το εννοείς;

Θυμήθηκα τον αείμνηστο φίλο Δόκτορα  Nicholas Liber που μου έλεγε ότι είχε διαγνώσει μια κλίση προς τον ολοκληρωτισμό σ΄εμάς που δεν επιτρέπουμε να ποστάρουν άλλοι στο φεϊσμπουκικό Τοίχο μας, υπερασπιζόμενοι μια ύποπτη 'Καθαρότητα'. Δε με άλλαξαν οι παρατηρήσεις του, κι ο λόγος είναι ότι βαρέθηκα να σβήνω ανορθόγραφα μπανεράκια με κακομεταφερμένα λόγια  μεγάλων ανδρών ή φασιστικά links.

Ωστόσο εσείς που κλείνετε την πρόσβαση την ημέρα των γενεθλίων σας, έχετε καταλάβει πόσο αγενές είναι αυτό που κάνετε; Ξέρετε, δεν είναι ότι καιγόμαστε και τόσο να σας ευχηθούμε Χρόνια Πολλά. Να σας δώσουμε χαρά επιθυμούμε― αν σας ενοχλεί τόσο τότε με ένα κόμμα θα αναστρέψω το νόημα και θα επαναλάβω:
Χρόνια πολλά, και καλά ναούμε.....


_______________________________________________
Και θα σας αφιερώσω το αγαπημένο μου:
Χρόνια Πολλά, Καλά χριστούγενα και Καλή πρωτοχρονιά
-γιατί δε με βλέπω να σας ξαναεύχομαι..



1 σχόλιο:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.