Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Nicholas Liber RIP



Ο Dr Liber ταξιδεύει. Μας άφησε πίσω και πάει να ζωγραφίσει χάρτες του Ουρανού.
Εξώφυλλα, αφίσες, πίνακες πια θα μας φτιάχνει όταν τον ακολουθήσουμε κι εμείς στον Άλλο Κόσμο.

Πιο πολλά σήμερα δε μπορώ να πω, δεν το αντέχω, μα δείτε το έργο του:





Οι Χάρτες



 Τα πορτραίτα




Τα σχέδια



Τα εξώφυλλα


Οι αφίσες



Η συναυλία





Τα Liberdollars 



Τα comics


_______________________________________________________

Μαζί, (δική του φωτογραφία) σπίτι μου.



 Δεκέμβριος 2012 κι εμείς ακόμα ανυποψίαστοι. Η Κίρρωση καλπάζουσα έκανε την εμφάνισή της θεαματικά το επόμενο καλοκαίρι και τον πήρε μακριά.
___________________________________________



Κείμενα, σχέδια, 
και φωτογραφίες και βιογραφικό του στην Τρύπα 

άλλα από εμένα: Το Αθηναϊκό Underground 
 και στο δικό του: http://nicholasliber.com

Φωτογραφία (κάτω): Marie Francoise






2 σχόλια:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.