Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Ναι, χιόνι στη Μύκονο






Χθες το απόγευμα κουβέντιαζα με τη φίλη μου πίσω από μεγάλα τζάμια κοιτάζοντας τις αραιές παγωμένες σταγόνες να γίνονται χιόνι και να στέκονται για μια στιγμή πάνω στα παιδικά σκουφιά την ώρα που οι μαθητές ανέβαιναν τη σκάλα για τα αγγλικά τους. (Μαντέψατε πού ήμουν, εσείς που κάτι ξέρετε).
Κι ύστερα στην επιστροφή καθυστερούσα κι έκανα βόλτες με το αυτοκίνητο για να χαρώ το λεπτό χιονάκι που έφτιαχνε σχήματα λευκά καθώς το μετακινούσε ο άνεμος κι όταν το έφταναν οι προβολείς μου έμοιαζε να μου ανοίγει τόπο να περάσω.
Είναι μικρές οι διαδρομές μας και για να το απολαύσω θυμήθηκα όλες τις μικροδουλειές ― μιά κρέμα για τα πόδια, μιά δυνατή του ήλιου (ναι, μη χαμογελάτε ειρωνικά, προχθές ήμουν στον κήπο με καπέλο και γυαλιά και αναγκάστηκα να καλυφθώ σαν τους μελισσοκόμους για να μη γίνω σαύρα), μεταφορά  ενός dvd σε usb και, μοναδικό σημαντικό, ευχάριστο κι επείγον: να παραλάβω ένα μικρό κιβώτιο με βιβλία που είχα παραγγείλει και επιτέλους διέσχισαν τις θάλασσες). 
Όμως δε θα πω άλλα τέτοια μικροπράγματα (εξ άλλου με καλούν για φαγητό και η στοίβα των νέων βιβλίων με περιμένει) μόνο, επειδή εδώ σ΄εμάς είναι σπάνιο, χαρείτε τις εικόνες από ένα τοπίο που ίσως το γνωρίζετε χρυσό  και γαλανό, ξερό κι αλλιώτικο.
 Σπάνια ημέρα, παράταιρη και περισσή. Ο Σεφέρης το διασκέδαζε που είχε τα γενέθλιά του κάθε τέσσερα χρόνια και ο καιρός φέτος μου τον θύμισε έτσι που σήμερα βρήκε να πασπαλίσει τη γη σαν τις παλιές σπιτικιές τούρτες.
Ιδού λοιπόν σε τι ξυπνήσαμε (εγώ αργά, ως συνήθως, γι' αυτό οι φωτογραφίες είναι άλλων):










εικόνες
όλες σήμερα:
 Κάτω Μύλοι, 8π.μ. από Katerina Petraj
οι άλλες από: Stelios Rousakis, KmykonosKostas
εκτός από τα Γίδια: Μαρία Φιορεντίνου (από mykonensis όπου κι άλλες)


_________________________

14 σχόλια:

  1. Μα τι όμορφα !! Οι μύλοι χιονισμένοι, τόσο ρομαντικό το τοπίο,
    τα λόγια σου απαλά. Εδώ βρέχει από το πρωί, αλλά σήμερα μ' αρέσει.
    Καλό μήνα κορίτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χιονισμένοι ανεμόμυλοι!
    σαν παραμύθι...
    Καλό μήνα Δάφνη Δάφνη.
    ζεστά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλες του spa σας εύχομαι φωτόλουτρα ανοιξιάτικα & ανθισμένο Μάρτιο (με Άδωνι ή χωρίς) & με αγάπη.

      Διαγραφή
  3. έμεινα να κοιτάω τους ανεμόμυλους!

    καλό μήνα Δάφνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για Δον Κιχώτες του αλμυρού νερού! ― κι όσο και αν 'μουτζούρωσαν τη μνήμη μας' η Τέχνη και η Φύση θα μας καθαρίζουν..

      Διαγραφή
  4. Εγώ που φυσικά δεν είμαι υποψιασμένος, αν είχες γράψει στην αρχή "τζαμιά" αντί για "τζάμια" ίσως και να είχα καταλάβει Κωνσταντινούπολη...μη με παρεξηγείς αλλά σε θεωρώ κοσμοπολίτισσα...και ίσως μερικές φορές και "αλήτισσα"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θυμάσαι αγαπητέ, συχνά τα τζάμια γίνονται τζαμιά εδώ. Όσο για το άλλο... μμ.. μου θυμίζεις το 'Aristoslut' που κάποιος με έλεγε (πριν από αιώνες) .... Μερσί, μερσί γι αυτό, με κάνεις πάλι να χαμογελώ..

      Διαγραφή
  5. κι εγώ εδώ σηκώθηκα χαράματα να προλάβω να φωτογραφήσω το χιόνι...

    καλό μήνα να έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα και το χάρηκα ― έχει ωραία άλογα και αμυγδαλιές στα χιόνια του πλανήτη Ουγκαντάνα..

      Διαγραφή
  6. Χιόνι, γιατί όχι; Δεν είναι μόνο οι λιακάδες όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το αφιέρωμά σας από τα διάφορα χιονισμένα σημεία του νησιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καίτη αλήθεια έτσι είνα,ι κυρίως εδώ που είναι σπάνιο.
    Mykonensis πολλά ευχαριστώ για την επίσκεψη & για τη γεναιοδωρία. Καλό μας Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.