Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Η άλλη δόση που πληρώνεται κανονικά




Διαβάζω σήμερα:
"Την περασμένη Τρίτη τα κόμματα της Βουλής εισέπραξαν την τρίτη δόση της κρατικής ενίσχυσης.. 
Για την ακρίβεια το ποσό το οποίο εκταμιεύθηκε είναι 13.504.656 ευρώ .."(Πρέζα t.v.)
"Στην περίπτωση, βεβαίως, που πραγματοποιηθεί δημοψήφισμα τα πολιτικά κόμματα θα επιχορηγηθούν μ΄ένα νέο ποσό, το οποίο αντιστοιχεί στο 30% της εκλογικής αποζημίωσης την οποία λαμβάνουν σε περιόδους εκλογικών αναμετρήσεων" (ΤΟ ΒΗΜΑ).




Δηλαδή πόσα ακριβώς μου χρωστούν τα κόμματα με τα αναδρομικά;

Η ανάρτηση αυτή είχε ένα λανθασμένο μαθηματικό υπολογισμό και την κατέβασα.
Σας ζητώ συγγνώμη που ήρθατε μάταια ως εδώ μα προτιμώ, παρά να ακυρώνεται το κλικ σας, να αφήσω την υποσημείωση της (παλιάς, προσεγμένης μου, άκυρης πια) ανάρτησης την οποία θεωρώ εξ ίσου σημαντική.
____________________________


2 σχόλια:

  1. Απολογούμαι για το "σπάσιμο", αλλά $700 δισ. διά 6,7 δισ. κατοίκους μας κάνει $104, όχι 104 εκατομμύρια...
    Απίστευτο όμως αυτό με την κρατική ενίσχυση των κομμάτων. Χαραμοφάιδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πολύ σωστά Αγαπητέ Defiance & καλά να πάθω που απορροφήθηκα από το pdf & δεν τσέκαρα.
    Κακοθελητής στο Facebook πρόλαβε να με λούσει με ειρωνίες νομίζοντας πως είμαι έτοιμη να δημεύσω τον ιδρώτα τίμιων οικογενειαρχών. Σκεπτόμουν τι κρίμα να το σβήσω όταν μου έγραψες αλλά είδα το σχόλιό σου & σκέφτηκα να ομολογήσω με ειλικρίνια.
    Πάντως ευχαριστώ για το 'σπάσιμο', τρέμω στην ιδέα να μη μου το έλεγε κανείς (σα μαρούλι στο δόντι, πόντο στην κάλτσα κλ κλ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.