Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Σύνταγμα: Κουκουλοφόροι με αστυνομικές ταυτότητες

Όποιος έβλεπε τηλεόραση ή Twitter εκείνη τη στιγμή το είδε. Ντυμένοι ίδια με μαύρα, κουκούλες και σακίδια με τις μολότωφ, κουβαλούσαν μπαστούνια σε καροτσάκια  super market  πλάι στους αστυνομικούς. Ντροπή στην κυβέρνηση.


Πιό γρήγορα νέα στο Twitter: #greekrevolution













Οι πάνω δύο εικόνες είναι από το ταινιάκι του  http://youtu.be/1UNanrFWQ8s

Το έστειλαν στο SKAI  
όπου η παρουσιάστρια λέει πως δεν παίζει κι ο κόσμος την κατηγορεί πως δε θέλει να το παίξει. Στο  http://youtu.be/1UNanrFWQ8s θα διαβάσετε το λόγο:
 "Δεν έχει καλή ανάλυση ρε βλαμμένη".
_______________________________________________________________✪

1 σχόλιο:

  1. καλημέρα!
    αχ παλιά μου τέχνη κόσκινο...
    τα ίδια και τα ίδια απ τον καιρό του ..
    ευτυχώς στη ζωή υπάρχουν και ευχάριστες νότες! Δέμα ελήφθη enfin!
    Διάβασμα τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.